reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Mirka Gúčiková

Mirka Gúčiková

Bloger 
  • Počet článkov:  34
  •  | 
  • Páči sa:  0x
reklama

Z denníka volebnej pozorovateľ

Hranice na východ od raja

Mirka Gúčiková

Hranice na východ od raja

Na počiatku som žila v raji. Mala všetko potrebné k svojmu životu – ticho, teplo, tekutiny, tíšenie bolesti (keď bolo treba) a transport. Potom som niekde v rajskej záhrade za naším domom, alebo domom mojich starých rodičov, zjedla jablko poznania a vydala sa na cesty. Na západ, na juh, na sever a teraz na východ od raja. Jedno z mien hraníc raja s východom je Vyšné Nemecké a Vyšné Nemecké je skoro peklo.

  • 22. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 214x
  • 9
Tenkrát poprvé

Mirka Gúčiková

Tenkrát poprvé

Pondelok 3:50 Som prvá! Asi prvýkrát v živote nemeškám a dokonca som prvá! Sedím na prázdnom Bratislavskom letisku a čakám na let do Prahy 5:20. A odtiaľ do Kyjeva. Som dlhodobý pozorovateľ parlamentných volieb na Ukrajine. Som odhodlaná a pripravená, teda nie celkom, neviem azbuku (viem len, že H je N), neviem po ukrajinsky ani rusky (v duchu preklínam nežnú revolúciu, že nepočkala aspoň jeden rok). Ale odhodlaná som...

  • 9. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 925x
  • 12
reklama
SkryťZatvoriť reklamu