reklama

Záchvaty lásky

Dnes mi kvetinová zasielková služba doniesla kyticu červených ruží a všelijakých tráv a korálok a dekoračných halúzok. Prišla na moje meno, úplne celá pre mňa, s jednoduchým textom

Písmo: A- | A+
Diskusia  (22)

Ľúbim ťa!
Tvoj záhradník

Libor, čo mi zužuje nohavice, povedal, Mirka, to musí byť veľká láska.

Viezla som ju v košíku na maminkinom bicykli ukázať maminkiným sestrám a starej mame, a potom zasa domov. Volala som mu a nemala som slov. Len kopec myšlienok a otázok...

Zaslúžim si to? Zaslúžim si ho? Zaslúžim si túto lásku, čo ma stále viac a viac prekvapuje? Vyčetuje si od mojej sestry predstavu čiernej čiapky, čo mi ocko zabudol poslať, a potom mi presne takú kúpi. Daruje mi soundtrack k filmu, na ktorom sme boli v kine, keď sme sa dali dokopy. K autobusu domov mi donáša vytlačeného Myšľanova, lebo som raz spomenula, že si ho chcem prečítať ako knižku. Prichádza, keď mi je smutno, nebojí sa mojich sĺz, donesie mi raňajky do postele, a keď ja varím, umyje riad. Vraví, neboj sa, my zvládneme nebyť spolu pár mesiacov, lebo toto je láska, naozajstná...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ja mu verím. Cítim to tak...tak úplne inak... Hovorím mu, vezmem si ťa za muža. Smeje sa, moje... a pobozká ma na vlasy.

Teraz mi chýba. Volal v nedeľu večer, telefón mal zapnutý na hlasný odposluch. Čo robíš, pýtam sa ho. Hľadám pyžamo, odpovedal. Akoby bol pri mne. Obaja sme zívali a priali si dobrú noc (nič pekné sa mi nesnívalo, aj keď sme si sľúbili, že sa vo sne stretneme).

Pohladkám moju valentínsku kyticu a vzdychnem si...ako z filmu... Moja krsná mama sa usmiala a povedala, že pre toto sa oplatí žiť. S Peťom tomu hovoríme záchvaty lásky. Keď jej máte v sebe toľko, že sa vám zdá, že viac sa už nezmestí. Prejavuje sa to priblblým úsmevom, žiariacimi očami, náhlymi objatiami, veľmi silnými. V duchu ho objímam a hovorím

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ľúbim ťa
Ľúbim ťa, môj záhradník...

Mirka Gúčiková

Mirka Gúčiková

Bloger 
  • Počet článkov:  34
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu