reklama

Podpaľujem stodoly

Miláčkovia moji, podpaľujem stodoly. Samozrejme, nie naozaj. Je to iba také prirovnanie na všetky zvláštne veci, čo v živote robím, na všetky moje názory odlišné od názorov iných. A nie je to ani z mojej hlavy. Zasa som si čítala Murakamiho a v kontexte s mojím posledným článkom, a diskusiou k nemu, mi to prišlo ako vhodné slovné spojenie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (27)

Murakami sa ma spýtal: „Prečo podpaľuješ stodoly?“

„Je to také divné?“

A on povedal: „Čo ja viem?! Ty podpaľuješ stodoly, ja nepodpaľujem stodoly. Je tu tento zreteľný rozdiel, a ja, radšej akoby som mal hneď povedať, kto z nás je divný, najprv by som si chcel vyjasniť, v čom ten rozdiel je.“

Miláčkovia moji, ja podpaľujem stodoly, niekto rozbíja výklady a vy možno kradnete solničky. Skôr než povieme, kto z nás je divný, nechajme si vysvetliť ten rozdiel.

Mirka Gúčiková

Mirka Gúčiková

Bloger 
  • Počet článkov:  34
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu